Motor M 20 vozidla GAZ 69
Motor M 20 vozidla GAZ 69
Motor vozidla GAZ 69 disponoval obsahem 2120 ccm, který byl počátkem šedesátých let nahrazen motorem silnějším s obsahem 2340 ccm. Jediným vizuálním rozdílem mezi oběma motory činil malý nálitek v prostoru palivového čerpadla. Jedná se o čtyřtaktní, benzínový, řadový čtyřválec s průměrem válců 82 mm. Zdvih pístu je 100 mm, kompresní poměr 6,2-6,5 s maximálním výkonem 40 kW při 3600 ot./min.
Motor je startován pomocí mechanicky spouštěného startéru, který se ovládá nohou v prostoru řidiče. Převodová skříň je dvoustupňová, umožňující tři rychlosti vpřed a jednu vzad. Na hlavní převodovku navazuje převodovka přídavná, kterou lze uvést do provozu pouze zapojením náhonu přední nápravy. Spojka je suchá a jednokotoučová. Palivová pumpa motoru je mechanická. Motor dokázal udělit vozidlu maximální rychlost na silnici 85 km/h.